top of page

Catàleg de Serveis

Hem detectat que la cultura té un deute pendent amb les dones, per això el nostre objectiu principal és incidir en la transformació social a través de la cultura i en l’empoderament de les dones en diferents àmbits, a través d’espais de creació, festivals, activitats, presentacions, concerts, markets i campanyes de sensibilització

Descarrega’t aquí el nostre catàleg
Serveis a la carta

00_cataleg.jpg
00-pojectes-propis-01_edited.jpg
cabaret pallasses petit festival gracia Ag19 (16).jpg

Projectes propis

Volem dignificar el treball artístic des dels 360º, sobretot en la producció.
Per això gestem projectes propis per a donar visions diverses i no patriarcals sobre conceptes culturals.

cuentoCriada_CoralMeToo_NmNf_3.jpg
FMk-03.jpg

Altres Produccions

Esdeveniments gestats a Dona Cançó des de la idea més bàsica fins a l’últim detall. Desenvolupats per complet pel nostre equip de producció.

00-roles.jpg

Un festival que reivindica
el paper de la dona al llarg de la història d'aquesta tradició cultural..

00-empoderat-cambiar.jpg

Un festival d'arts escèniques que té com finalitat visualitzar l'activitat de les dones en els circuits artístics de proximitat.

00-fem-01.jpg

La festa textil impulsada
pel Districte d’Horta - Guinardó i Barcelona Activa és espaide trobada de les iniciatives tèxtils amb una mirada sostenible
i de transformació social.

00-pojectes-propis-01.jpg

Tallers

Oferim tallers de consciència emocional i feminista, on la psicologia combinada amb l’art i l’expressió eduquen en la responsabilitat, respecte i llibertat de totes les persones.

Descarrega’t aquí el nostre
catàleg 
de Tallers

bottom of page